Strona główna

 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku

>>

Aktualności

>>

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

>>

Kontakt

 
>> Pomoc Społeczna
>> Świadczenia rodzinne
>> Fundusz alimentacyjny
>> Karta Dużej Rodziny
>> Za życiem
>> Program: Dobry Start
>> Pomoc państwa w wychowaniu dzieci
>> Świetlica Środowiskowa
>> Projekt
>> Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020
>> Przemoc w rodzinie
>> Wspieranie rodziny i system pieczy zastępczej
>> Nieodpłatna pomoc prawna
>> Zamówienia
>> Pliki do pobrania
>> Archiwum
 

 

Zobacz również

 

 
 

 

 

data publikacji: 28-11-2012 | 09:41
data ostatniej modyfikacji: 23-10-2020 | 11:49


Chmielnik, 2012-11-28

GOPS.341/2/2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: GOPS.341/2/2012.

Nazwa zadania:
"Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik."

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
www.gops.chmielnik.pl
gops@gops.chmielnik

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gops.chmielnik.pl

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego;
a/ dla uczniów Szkół Podstawowych: Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Zabratówce oraz Zespołu Szkół w Chmielniku (Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chmielniku i Gimnazjum w Chmielniku),
b/ dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.

Jedna porcja gorącego posiłku jednodaniowego powinna zawierać wartości kaloryczne i odżywcze zgodnie z normami i zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności oraz zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Szkół Podstawowych: Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Zabratówce oraz Zespołu Szkół w Chmielniku ( Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chmielniku i Gimnazjum w Chmielniku ) oraz do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Chmielniku.

Gorące posiłki jednodaniowe winny być przemienne tj. zupy z wkładką mięsną i chleb - dwa razy w tygodniu oraz drugie dania - trzy razy w tygodniu ( dwa razy danie mięsne i jeden raz danie jarskie) . Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu.

Dostawa posiłków:
a/ dla uczniów do szkół następować będzie w termosach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od 02.01.2013 roku do 20.12.2013 roku.
Przybliżona ilość posiłków dziennie – 110.
Przybliżona ilość posiłków w w/wym okresie – 20394
b/ dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 12.00 do 12.30, w okresie od 01.07.2013 roku do 30.08.2013 roku.
Przybliżona ilość posiłków dziennie – 6.
Przybliżona ilość posiłków w w/wym okresie - 264.

2. Przygotowanie i dostarczenie podwieczorku (ciepłego posiłku) dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.

W ofercie należy podać cenę 1 porcji podwieczorku – ciepłego posiłku, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności i zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.

Dostawa podwieczorków następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w okresie od 02.01.2013 roku do 28.06.2013 oraz od 02.09.2013 do 31.12.2013 roku.
Przybliżona ilość podwieczorków dziennie – 2.
Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym okresie - 544.

Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt do szkół wymienionych powyżej i świetlicy.

Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w harmonogramach stanowiących załączniki do umowy.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
55524000-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 -usługi przygotowywania posiłków

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia – od 02.01.2013 rok do 31.12.2013 rok

VII. Warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia,
    1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    Opis sposobu oceny warunków udziału w postępowaniu.
    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
    1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. (załącznik nr 3 do SIWZ)
    1.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie dożywiania dzieci w szkołach, niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Aby zamawiający uznał, że wykonawca wykazał spełnienie posiadania wiedzy i doświadczenia musi dołączyć wykaz zamówień wraz z dokumentem potwierdzającym realizację tych zamówień w ostatnich 3 latach, obejmujących wykonanie i dostarczenie co najmniej 80 posiłków dziennie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania, odbiorców oraz dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi w w/wym. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    1.3. Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
    1.4. Na potwierdzenie sytuacji finansowej - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
    1.5. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
  3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
    Aby zamawiający uznał, że wykonawca wykazał spełnienie braku podstaw do wykluczenia z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 do oferty musi dołączyć:
    4.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4 do SIWZ)
    4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2.
  5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI ppkt.4.2. składa dokument, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy
    6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt VI ppkt.4.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

VIII. Informacja na temat wadium:

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Najniższa cena 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2012-12-06 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
Pok. nr 11

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-12-06 o godz. 10.10
w siedzibie zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
Pok. nr 10

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Nie dotyczy

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 251197-2012.

 

Kierownik Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku
Alicja Kręcidło

_________________________________
Kierownik Zamawiającego


Specyfikacja:
SIWZ_20121128.pdf - SIWZ z dnia 28-11-2012 r.


Chmielnik, 2012-12-10

GOPS.341/2/2012

ZAWIADOMIENIE
0 WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GOPS.341/2/2012. Nazwa zadania: "Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik".

Pełna informacja o rozstrzygnięciu przetargu w pliku PDF
<<Wynik_20121210.pdf>>


 

Strona internetowa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Idź do góry

<< wstecz