data publikacji:
05-12-2011
| 14:07
data ostatniej modyfikacji:
23-10-2020
|
11:49
Chmielnik, 2011-12-05
GOPS-341/1/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: GOPS-341/1/2011.
Nazwa zadania:
"Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i
świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik."
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz.
U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Chmielniku zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
www.gops.chmielnik.pl
gchmiel@rzeszow.uw.gov.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień
publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie
internetowej:
www.gops.chmielnik.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego - dla uczniów
Szkół Podstawowych Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Zabratówce oraz
Zespołu Szkół w Chmielniku ( Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chmielniku i Gimnazjum w
Chmielniku).
Jedna porcja posiłku jednodaniowego powinna zawierać wartości kaloryczne i
odżywcze zgodnie z normami i zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności oraz
zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do
Szkół Podstawowych Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej,
w Zabratówce oraz Zespołu Szkół w Chmielniku ( Szkoły Podstawowej Nr 1 w
Chmielniku i Gimnazjum w Chmielniku).
Gorące posiłki jednodaniowe winny być przemienne tj. drugie dania - trzy razy
w tygodniu ( dwa razy danie mięsne i jeden raz danie jarskie) oraz zupy z
wkładką mięsną i chleb - dwa razy w tygodniu . Rodzaj posiłku nie może powtarzać
się w tym samym tygodniu.
Dostawa posiłków - dla uczniów do szkół następować będzie : zupy w termosach
szkolnych , a drugie dania w termosach termoizolacyjnych będących własnością
Dostawcy w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od
02.01.2012 roku do 28.06.2012 roku.
Przybliżona ilość posiłków dziennie -97.
Przybliżona ilość posiłków w w/wym okresie – 10767.
2. Przygotowanie i dostarczenie podwieczorku (ciepłego posiłku) dla
uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Chmielniku.
W ofercie należy podać cenę 1 porcji podwieczorku – ciepłego posiłku, zgodnie
z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności i zgodnie z zasadami racjonalnego
żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy Socjoterapeutycznej przy
Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.
Dostawa podwieczorków następować będzie w termosach termoizolacyjnych
będących własnością Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w
okresie od 02.01.2012 roku do 30.06.2012 roku.
Przybliżona ilość podwieczorków dziennie -6.
Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym okresie – 756.
Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt
do szkół wymienionych powyżej i świetlicy.
Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec
zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do
tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w
harmonogramach stanowiących załączniki do umowy.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
55524000-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 -usługi przygotowywania posiłków
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia – od 02.01.2012 rok do 30.06.2012 rok
VII. Warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
-
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania
zamówienia, 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu oceny warunków udziału w postępowaniu.
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w
oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym
postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne z art.
22 ust.1. (załącznik nr 3 do SIWZ) 1.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązany
jest dołączyć
wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie dożywiania dzieci w szkołach
niezbędnym do
wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich 3 lat
przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym
okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz
załączeniu
dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi w w/wym zakresie zostały
wykonane lub są
wykonywane należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ ). 1.3. Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22
ust.1 (załącznik
nr 3 do SIWZ). 1.4. Na potwierdzenie sytuacji finansowej - oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w
postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ). 1.5. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej - oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w
postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
-
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów
niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
-
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy
wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
-
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy
podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
Aby zamawiający uznał, że wykonawca wykazał spełnienie braku podstaw do
wykluczenia z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 do oferty musi
dołączyć: 4.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4 do SIWZ) 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2
ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2.
-
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI ppkt.4.2. składa dokument,
wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim
przypadku dla
ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do
reprezentowania w
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy 6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt VI ppkt.4.2
dla każdego
partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Najniższa cena |
100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-12-14 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
Pok. nr 11
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-12-14 o godz. 10.10
w siedzibie zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
Pok. nr 10
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z
adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na
której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Nie dotyczy
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych
Nr 411998-2011.
Kierownik Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku
Alicja Kręcidło
_________________________________
Kierownik Zamawiającego
Specyfikacja:
SIWZ_20111205.pdf
- SIWZ z dnia 05-12-2011 r.
GOPS-341/1/2011
Chmielnik, 2011-12-15
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Numer sprawy: GOPS-341/1/2011. Nazwa
zadania: "Przygotowanie i dostarczenie posiłku
jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na
terenie Gminy Chmielnik."
- Działając na podstawie art. 92
ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia
najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
DARMAR S.C.
35-016 Rzeszów, ul. Hoffmanowej 21
Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia
wszystkie wymagania formalne i została najwyżej oceniona zgodnie z
założonymi kryteriami oceny ofert.
Wybrany wykonawca obowiązany jest
skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-12-21.
Podstawą prawną dokonanego wyboru
jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono
następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium Najniższa
cena |
1 |
MG CATERING
35-207 Rzeszów
ul. Jastrzębia
29 |
54,49 pkt |
2 |
Przedsiębiorstwo
Transportowo Usługowe Piotr Kusz
36-016 Chmielnik 332 |
71,40 pkt |
3 |
FIRMA USŁUGOWO
CATERINGOWA „KASKADA”
35-232 Rzeszów
ul. Morelowa 5 |
86,29 pkt |
4 |
DARMAR S.C.
35-016 Rzeszów
ul. Hoffmanowej 21 |
100 pkt |
-
Działając na podstawie art. 92
ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne
oferty.
-
Działając na podstawie art. 92
ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
-
Działając na podstawie art. 92
ust.1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą możliwe będzie po
dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego,
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do
Sądu) wobec czynności:
- wykluczenia wykonawcy z
postępowania o udzielenie zamówienia;
- odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie
nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania
poinformować Zamawiającego o:
- niezgodnej z przepisami ustawy czynności
podjętej przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
- zaniechania czynności, do
której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na
które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą
elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony
prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”,
art. od 179 do 198g (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn.
zmian.)
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Chmielniku
Alicja Kręcidło
Kierownik Zamawiającego
|