Strona główna

 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku

>>

Aktualności

>>

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

>>

Kontakt

 
>> Pomoc Społeczna
>> Świadczenia rodzinne
>> Fundusz alimentacyjny
>> Karta Dużej Rodziny
>> Za życiem
>> Program: Dobry Start
>> Pomoc państwa w wychowaniu dzieci
>> Świetlica Środowiskowa
>> Projekt
>> Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020
>> Przemoc w rodzinie
>> Wspieranie rodziny i system pieczy zastępczej
>> Nieodpłatna pomoc prawna
>> Zamówienia
>> Pliki do pobrania
>> Archiwum
 

 

Zobacz również

 

 
 

 

 

data publikacji: 03-12-2010 | 20:25
data ostatniej modyfikacji: 23-10-2020 | 11:49


GOPS-341/2/2010

Chmielnik, 2010-12-03

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: GOPS-341/2/2010.
Nazwa zadania:
"Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik."

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
www.gops.chmielnik.pl
gchmiel@rzeszow.uw.gov.pl 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gops.chmielnik.pl 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego;
a/ dla uczniów Szkół Podstawowych ; Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Błędowej Tyczyńskiej i w Zabratówce oraz Gimnazjum w Chmielniku,
b/ dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy

Społecznej w Chmielniku.

Jedna porcja posiłku jednodaniowego powinna zawierać wartości kaloryczne i odżywcze zgodnie z normami i zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności oraz zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Szkół Podstawowych: Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Błędowej Tyczyńskiej, w Zabratówce, do Gimnazjum w Chmielniku oraz do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Chmielniku.

Gorące posiłki jednodaniowe winny być przemienne tj. drugie dania - trzy razy w tygodniu ( dwa razy danie mięsne i jeden raz danie jarskie) oraz zupy z wkładką i chleb - dwa razy w tygodniu . Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu.

Dostawa posiłków:
a/ dla uczniów do szkół następować będzie w termosach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od 02.01.2011 roku do 22.12.2011 roku.

Przybliżona ilość posiłków dziennie - 140.

Przybliżona ilość posiłków w w/wym okresie – 25900.

b/ dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 12.00 do 12.30, w okresie od 01.07.2011 roku do 31.08.2011 roku.

Przybliżona ilość posiłków dziennie -15.

Przybliżona ilość posiłków w w/wym okresie – 645

2. Przygotowanie i dostarczenie podwieczorku (ciepłego posiłku) dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.

W ofercie należy podać cenę 1 porcji podwieczorku – ciepłego posiłku , zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności i zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.

Dostawa podwieczorków następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w okresie od 02.01.2011 roku do 31.12.2011 roku

Przybliżona ilość podwieczorków dziennie - 15.

Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym okresie – 3165

Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt do szkół wymienionych powyżej i świetlicy.

Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w harmonogramach stanowiących załączniki do umowy.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
55524000-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 -usługi przygotowywania posiłków

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

termin wykonania zamówienia – od 02.01.2011 rok do 31.12.2011 rok

VII. Warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia,
    1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu oceny warunków udziału w postępowaniu.

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
    1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. (załącznik nr 3 do SIWZ)
    1.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie dożywiania dzieci w szkołach niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi w w/wym zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    1.3. Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
    1.4. Na potwierdzenie sytuacji finansowej - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
    1.5. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).

  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.

  3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
    Aby zamawiający uznał, że wykonawca wykazał spełnienie braku podstaw do wykluczenia z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 do oferty musi dołączyć:
    4.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4 do SIWZ)
    4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2.

  5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI ppkt.4.2. składa dokument, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy
    6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt VI ppkt.4.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

VIII. Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Najniższa cena

100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-12-13 do godz. 10.00 
w siedzibie zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
Pok. nr 11

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-12-13 o godz. 10.10 
w siedzibie zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
Pok. nr 10

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Nie dotyczy

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 395842-2010.

Kierownik Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku
Alicja Kręcidło

_________________________________
Kierownik Zamawiającego


Specyfikacja:
SIWZ_20101209.pdf - SIWZ z dnia 09-12-2010 r.

UWAGA !!!
SIWZ_20101203.pdf
- SIWZ z dnia 03-12-2010 r.

- zamieniony w dniu 09-12-2010 r.


GOPS-341/2-1/2010

Chmielnik, 2010-12-14

 

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GOPS-341/2/2010. Nazwa zadania: "Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik."

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
    Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowe Piotr Kusz
    36-016 Chmielnik 332

Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia wszystkie wymagania formalne i została najwyżej oceniona zgodnie z założonymi kryteriami oceny ofert.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-12-21.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Liczba pkt. w kryterium Najniższa cena

1

MG CATERING
35-207 Rzeszów
ul. Jastrzębia 29

62,41 pkt

2

Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowe Piotr Kusz
36-016 Chmielnik 332

100 pkt

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

  3. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

  1. wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

  2. odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

  1. niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

  2. zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Działe VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej” , art. od 179 do 198g (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zmian.)

Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Chmielniku

Alicja Kręcidło
Kierownik Zamawiającego


Strona internetowa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Idź do góry

<< wstecz