Strona główna

 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku

>>

Aktualności

>>

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

>>

Kontakt

 
>> Pomoc Społeczna
>> Świadczenia rodzinne
>> Fundusz alimentacyjny
>> Karta Dużej Rodziny
>> Za życiem
>> Program: Dobry Start
>> Pomoc państwa w wychowaniu dzieci
>> Świetlica Środowiskowa
>> Projekt
>> Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020
>> Przemoc w rodzinie
>> Wspieranie rodziny i system pieczy zastępczej
>> Nieodpłatna pomoc prawna
>> Zamówienia
>> Pliki do pobrania
>> Archiwum
 

 

Zobacz również

 

 
 

 

 

data publikacji: 10-12-2009 | 22:28
data ostatniej modyfikacji: 23-10-2020 | 11:49


GOPS-341/2/2009 

Chmielnik, 2009-12-10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania "Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik.", nr sprawy: GOPS-341/2/2009

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm ) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
www.gops.chmielnik.pl
gchmiel@rzeszow.uw.gov.pl
godziny urzędowania: od godz. 7.15 do godz. 15.15

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gops.chmielnik.pl 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać siedzibie Zamawiającego

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego;
    dla uczniów Szkół Podstawowych ; Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Błędowej Tyczyńskiej i w Zabratówce oraz Gimnazjum w Chmielniku,
    Jedna porcja posiłku jednodaniowego powinna być o wartości nie mniejszej niż 400 kcal - wg zaleceń Instytutu Żywienia i Żywności zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Szkół Podstawowych: Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Błędowej Tyczyńskiej, w Zabratówce, do Gimnazjum w Chmielniku oraz do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Chmielniku.
    Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości energetycznej posiłków w poszczególnych dniach tygodnia przy czym tygodniowa średnia wartość energetyczna posiłków nie może być niższa niż 400 kcal.
    Gorące posiłki jednodaniowe winny być przemienne tj. zupy ( dwa razy w tygodniu) oraz drugie dania ( trzy razy w tygodniu). Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu.
    Dostawa posiłków:
    dla uczniów do szkół następować będzie w termosach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od 02.01.2010 roku do 17.06.2010 roku.
    Przybliżona ilość posiłków dziennie - 111.
    Przybliżona ilość posiłków w wym. okresie – 11544
    .
    2. Przygotowanie i dostarczenie podwieczorku dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.
    Porcja jednego podwieczorku powinna być przygotowana zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku.
    Dostawa podwieczorków następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w okresie od 02.01.2010 roku do 30.06.2010 r.
    Przybliżona ilość podwieczorków dziennie - 10.
    Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym okresie – 1260
    Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt do szkół wymienionych powyżej oraz do Świetlicy.
    Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w harmonogramach stanowiących załączniki do umowy.

    55524000-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół
    55321000-6 -usługi przygotowywania posiłków

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

sukcesywnie od 02.01.2010 roku do 30.06.2010 roku

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
    2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4.
    2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

  3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
    3.1 jest niezgodną z ustawą
    3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
    3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
    3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
    3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

  4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Najniższa cena

100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-12-21 do godz. 9.00
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
pokój nr 10

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-12-21 do godz. 9.05
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
pokój nr 10

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 240291 - 2009

 

____________________________________
Kierownik Zamawiającego


Specyfikacja:
SIWZ_20091210.pdf - SIWZ z dnia 10-12-2009 r.


GOPS-341/2/2009

Chmielnik, 2009-12-22

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GOPS-341/2/2009. Nazwa zadania: "Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik."

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
    Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowe Piotr Kusz
    36-016 Chmielnik 332
    Za cenę oferty 62 182,80 zł
    Jedynym kryterium oceny była Najniższa cena – Wykonawca uzyskał 100 pkt
    Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia wszystkie wymagania formalne i została najwyżej oceniona przez komisję przetargową zgodnie z założonymi kryteriami oceny ofert.
    Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.
    Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmian) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

____________________________________
Kierownik Zamawiającego

 

Strona internetowa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Idź do góry

<< wstecz